בשנים האחרונות, ביטוי המפתח בתחום השיווק ברשת האינטרנט היא SEO (אופטימיזציה למנועי חיפוש). כולם משתמשים בביטוי, כולם עושים את אותן פעולות על מנת לקדם את האתר במנועי החיפוש הפופולריים.
אז מה עכשיו?
האינטרנט מוצף במידע, קשה להתבלט ולמשוך את תשומת הלב דווקא לעסק שלכם. כדי לגרום ללקוח לבחור דווקא בכם, תצטרכו להיות מתוחכמים ומדוייקים יותר. לחשוב מעבר ל SEO. להשתמש במחשבה שיווקית שונה, נכונה יותר. לחשוב Sellability: היכולת להיות "מכיר".
כדי שאנשים יקנו דווקא מכם, אתם צריכים להיות בולטים, אטרקטיביים ואמינים. האסטרטגיה השיווקית הזו גורסת כי על מנת להגדיל את יכולת המכירות שלכם לא מספיק לקדם את האתר במנועי החיפוש, צריך לבסס אמינות.
Findability - היכולת של קהל היעד שלך למצוא את העסק שלך.
Access Points - נקודות הגישה של הלקוח הפוטנציאלילעסק שלך.
Authority - ביסוס העסק כסמכותי בתחומו בזירת האינטרנט.
מונחי יסוד בבסיס הגישה:
Findability + Authority = Sellability
על מנת שתוכלו למכור, קהל היעד שלכם צריך למצוא אתכם ((Findability. אתם צריכים ליצור נוכחות ברשת האינטרנט בצורה בולטת: אתר בית, כתבה באת ר שיתוף מאמרים, מאמרים בבלוגים, איזכורים יחצ"ניים וכו'. כאשר קהל היעד שלכם רואה אתכם ואם מה שיש לכם להציע, אתם בחצי הדרך להצלחה. על מנת שהלקוח הפוטנציאלי יוכל ליצור איתכם קשר דרך, יש להשתמש ב Access Points, נקודות גישה. דפי נחיתה, טפסי צור קשר, טלפונים ואתר הבית הם חלק מנקודות הגישה של הלקוח לעסק שלכם. נקודות הגישה יהיו גם אלה שיבנו את המיתוג האישי והעסקי שלכם ברשת.
בכל זאת, מדוע שיקנה דווקא מכם?
אנשים רוצים לקנות ממקומות שנשמעים להם מוכרים. שמות שהם שמעו בעבר, קראו עליהם, נשמע להם מוכר. לכן על העסק לבסס את סמכותו ואת הידע שלו בתחום (Authority) ולהיות "מעט מפורסם" בתחומו. לבסס את עצמכם כסמכות בשוק המקומי לקבוצה נבחרת של אנשים. בניית העסק כסמכות היא מדע בפני עצמו. שתילת איזכורים נכונים, במקומות מדוייקים וקידומם ברשת, בחינת הנושא המדוייק דרכו תרצו לפרסם את השירות והמקומות הנכונים ביותר לפרסם בהם את המידע. המטרה היא שכשהלקוח מחפש את השירות שאתם מציעים בגוגל או ברשתות חברתיות הוא יראה את השם שלכם, את האתר, איזכורים אובייקטיביים חיוביים וכל מה שישכנע אותו שהוא הגיע למקום הנכון. מכם הוא צריך לקנות את השירות.
שיווק באינטרנט הופך למסובך יותר ויותר. המון מידע גורם להרבה בלבול ונאמנות הלקוח אינה מובטחת. על מנת לקדם את העסק שלך בצורה הטובה ביותר, תצטרך לשכור מומחים לעניין. כמו שנאמר בתחילה, רבים וטובים ממקדמי האתרים בארץ עובדים בצורה דומה, קידום אתרים אורגני קלאסי. על מנת להתבלט מעל התחרות ולמכור באמת, תצטרכו למצוא משווקים מומחים עם גישות חדשות ומתוחכמות יותר. סוכנות שיווקית עם חשיבה יצירתית יותר, שתיקח אתכם שלב אחד קדימה.
אומני פרזנט- סוכנות שיווק באינטרנט המתמחה ביצירת נקודות גישה איכותיות לעסק שלכם על ידי שימוש בכלים של קידום אתרים,יחסי ציבור באינטרנט ומיתוג אישי.כולל שיווק במדיה חברתית,ייעוץ עסקי באינטרנט וייעוץ שיווקי.
כל הזכויות שמורות